Krawiec Wiśniewski

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje w sklepie krawiecwisniewski.pl

Zwroty

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)

Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację

Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  na zasadach określonych w przepisach prawa.

Zwrotu płatności dokonamy na rachunek bankowy zgodny z wybraną formą płatności

W JAKI SPOSÓB DOKONAĆ ZWROTU?

Wypełnij formularz zwrotu (jesli nie otrzymałeś go razem z zamówieniem możesz ściągnąć go tutaj).

Możesz również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres shop@krawiecwisniewski.pl Pamiętaj, że masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).

Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta) i włóż do paczki formularz zwrotu/odstąpienia od umowy oraz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury).

Odeślij paczkę na adres:

Pracownia Krawiecka Tomasz Wiśniewski

ul. Starowiejska 25 Gdynia 81-363

z dopiskiem „ZWROT”

Uwaga:

– Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.

– Paczki „za pobraniem” nie będą przyjmowane.

– Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka polecona”.

Reklamacje

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Krok po kroku – jak zareklamować produkt?

Przygotuj własnoręcznie opis reklamacji. Podaj swoje dane, opisz dokładnie wadę, sposób i datę jej wykrycia i wszystkie szczegóły, które mogą okazać się przydatne.

Wyślij reklamowany produkt razem z opisem reklamacji na adres:

Pracownia Krawiecka Tomasz Wiśniewski

ul. Starowiejska 25 Gdynia 81-363

z dopiskiem „REKLAMACJA

lub przynieś produkt osobiście

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

Scroll to Top